Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?


We doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. De levertijd binnen Nederland is 1 tot 2 werkdagen. Wij streven ernaar om bestellingen die voor 15.00u besteld zijn op werkdagen, dezelfde dag nog te verzenden. Via uw e-mail houden wij u op de hoogte wanneer uw pakketje verstuurd wordt. Mocht u hier extra vragen over hebben, neem gerust contact met ons op via info@compagne.nl óf via de chatfunctie op deze website.




Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?


Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door jou bestelde artikelen.




Wat zijn de verzendkosten?


Dit verschilt per land. Voor Nederland hanteren wij de volgende verzendkosten: - Bestellingen boven €500: gratis verzending
- Bestellingen onder €500: 15,-- Voor België en Duitsland: - Alle bestellingen: 20,--




Waarom hebben jullie weinig maten beschikbaar?


Alle jurken op deze website zijn niet meer na te bestellen en daarom kunnen wij niet alle maten aanbieden.




Mijn maat is online niet meer verkrijgbaar, hebben jullie deze nog wel in de winkel?


Wij hebben één voorraad voor de winkel en webshop. Indien het artikel in de webshop dus niet meer voorradig is, hebben wij deze helaas ook niet in de winkel. Wel kunt u ons altijd voor een alternatief vragen via info@compagne.nl of via de chatfunctie op onze website.




Waar vind ik meer informatie over een artikel zoals de afmetingen, wasvoorschriften en hoe een artikel valt?


In de productomschrijving proberen wij zoveel mogelijk informatie te vermelden over een product. Mocht je toch nog vragen hebben of advies willen, neem dan contact op met ons via het contactformulier op de site van debruidsoutlet.nl, via e-mail info@compagne.nl. Je mag ons ook altijd bellen via +31 523 261227




Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?


Normaliter is dit mogelijk, maar vanwege COVID-19 is dit niet mogelijk. Zodra onze winkel weer open is kunnen we altijd een afspraak inplannen wanneer u, uw jurk kan ophalen.




Kan ik mijn bestelde artikel ruilen?


Je kunt jouw bestelde artikel alleen ruilen in onze bruidszaak in Hardenberg (Compagne Bruidsmode, Voorstraat 45 7772 AB Hardenberg) Je moet hiervoor wel eerst een afspraak maken.




Hoe maak ik een afspraak om een artikel te ruilen?


Gelieve dit via een e-mail naar info@compagne.nl te doen ÓF via het contactformulier op deze website – om verwarring van datum etc te komen raden wij het af om dit via de chatfunctie in te plannen.




Ik heb een andere vraag, waar kan ik die stellen?


- Je kunt je vraag stellen via het contactformulier op de site van debruidsoutlet.nl, via e-mail info@compagne.nl en je mag ons ook altijd bellen via +31 523 261227




Wat en wie is DeBruidsoutlet.nl?


De Bruidsoutlet is een initiatief gestart door Cecile Compagne en Jannie Nijboer (eigenaressen van Compagne Bruidsmode Hardenberg). We zijn gestart omdat we het zonde vonden om onze prachtige jurken, zomaar weg te gooien. Ookal zijn wij een outlet garanderen wij de beste kwaliteit, want een trouwjurk = een trouwjurk en moet ook gewoon perfect zijn.

Natuurlijk werken we wel anders. DeBruidsoutlet verkoopt alleen de jurken en helpt verder niet met afpassen of op maat maken. Mocht u zoeken naar een full-service bruidswinkel dan kunnen wij u doorverwijzen naar http://www.compagne.nl